Miicha

Mitt liv som jag.

Kärlek.

Permalink0

Ja jag har inte skrivit på ett jäkla tag.
Jag hade en helt underbar pojkvän som jag tvätt gjorde slut med och ångra mig men just det att han bodde så långt bort och det svider som fan i hjärtat på mig, var hos han helgen son var och han gav mig en avskeds kyss och mina tårar kon som en flod då jag skulle fara.
Jätte jobbigt.

Men vi skildes som vänner men just om han skulle hitta någon så skulle jag så klart må väldigt dåligt över det men han mår själv dåligt över att jag ha hittat en annan kille.

Men just det att jag kommer aldrig att älska någon mer än vad jag ha gjort för honom även med min nuvarande kille, känner mig nästan som en player då man gick över till en annan nästan direkt men ja.

Hjärtat kommer alltid att dunka för honom som jag hade som största kärlek, kommer alltid att dunka för honom och känslorna finns kvar hela tiden.

Denna kärlek tar en verkligen på krafterna och hjärtat mitt klarar inte av det utan blir bara allmänt olycklig av sorg.

Till top