Miicha

Mitt liv som jag.

:)

Allmänt Permalink0
Då vart det äntligen kväll och snart ska man sova och medicinen har jag intagit  så man kan sova gott :)
 
Har haft besök idag och fikat kaka och kaffe sen snacka massa olika saker så det var trevligt så det vill jag göra igen :)
Nästa lördag ska jag på min första konsert i Krokom (Östersund) så det ska bli spännande men den gruppen har jag aldrig hört men min kompis ville att jag skulle med så då hakar jag på dit då så det ska bli kul och längtar lite redan ;)
 
Imorgon är det jobb som vanligt och hoppas att det är lika kul som det var idag och igår med massa skratta och skit prat :)
 
Lasse leker förfullt så hoppas man kan somna och att Jessie inte få någon ryck fel så hon börja också då man ska lägga sig så man inte blir irritarad på dom.
 
Ha en så trevlig onsdags kväll för nu ska jag nog till sängen och ta det lungt ett tag och snacka med killen :)
Till top