Miicha

Mitt liv som jag.

Härligt!!

Allmänt Permalink0
Idag då jag va på jobbet så ville personal ledaren prata med mig och så sa han att jag har fått väldigt mycket beröm av dom som va på besök på jobbet idag :) Så jäkla kul! Då gör man ju något som personer tycker om och dom tyckte att jag gjorde ett bra jobb, men jag tycker att dom andra gör ett bra jobb dom med men inget fick dom för det. :) Så kul!!! Blir så glad då man får beröm :)
 
Sen så ringde jag dit jag hyr min lägenhet av att jag ville ha min luftvärme pump rätt snart för det är kallt men dom kan inget göra, nähe!? Jag har ju bara ringt flera gånger per vecka så måste man ringa en gång per dag så man får den av all tjat för att få mig att var tyst eller vad?
Nä, så jag råder ingen att hyra av dom iallafall och det har jag sagt till några att dom gör inget för att hyresgästerna ska trivas heller utan att dom gör allt för att gästerna ska flytta för dom gör inget för att man ska bo kvar heller än att ta dom som dom gillar mest i första hand, precis så känns det.
 
Har ätit nudlar med buffalo wings och det var gott men magen sa något annat så klart så jag dricker nu lite espresso och se på Paranormal Activity 3 och håller på att tvätta kläder som tar nog hela kvällen att fixa  ;)
Till top