Miicha

Mitt liv som jag.

Helg!!

Allmänt Permalink0
Idag har jag haft en jävligt bra dag på jobbet med mycket skratt och garv så jag fick ont i kinderna för jag skratta så mycket :)
 
Och sen ska jag och kompisarna säga upp lägenheterna samtidigt så jag ska ta över deras lägenhet som dom bor i nu och så jag får luftvärmepump då hyresvärden inte kunde fixa det åt mig då jag vänta 1.5 år på den och så får jag diskmaskin också och ett väldigt fint kök och tapeter så där inne kommer jag nog att trivas väldigt bra :)
 
Sitter här nu och dricker lite vin och smutta lite så där och det är så gott och så myser jag med Lasse som snart är 13 veckor gammal och Jessie vill inte mysa då hon morra och jag utmanar ödet genom att göra så hon morra mer men hon gör inget som är nå utan hon går bara :) Haha!!
 
Ni får ha en bra fredags kväll för det ska ja nog ha med mig själv och mina två katter :)
Till top