Miicha

Mitt liv som jag.

Kul! :)

Allmänt Permalink0
Idagh ar jag haft en vädligt bra dag på jobbet, trots allt strul så fick man sit ett och annat skratt anfall :)
 
Har precis ätit och så gott det var idag igen så nu ska ja ta lite kaffe innan jag börjar med att rensa lite så där hemma för får besök ikväll så måste ju se lite finare ut vill säga :)
 
Lasse ligger i min famn och gosar och ha sig så han lär somna snart då han ha bitit och rivit mig rätt mycket nu så då ger han upp och somnar en stund tills han får massa energi igen :)
Jessie hon ligger i hallen hon och väntar på något gott som aldrig vill komma ;)
 
Idag har jag får sjätte säsongen av The Big Bang Theory så det ska jag se i helgen då man har tid och lugn och ro och inte bryr sig om att man har jobb dagen efter så det ska jag se i helgen men det är u bara onsdag idag så det är några dagar kvar :)
 
Imorgon på jobbet så ska jag få böcker från en arbetskamrat som ska flytta så då ska jag kolla igenom om vilka böcker jag vill ha och så skulle dom ta med sig speglar om jag va intresserad av de :)
Jätte snäll är hon så då får jag fråga om hon ska ha något för det för att vara trevlig :)
 
Nu ska jag ta kaffe och vila lite innan jag ska fixa till i hemmet :)
Till top