Miicha

Mitt liv som jag.

Polarbröd.

Allmänt Permalink0
Kan bara säga att jag älskar detta bröd och sen kan man göra så mycket med det som att göra varma mackor i ugnen med massa ost på och skinka samt tomat i ugen och det är så gott!
Jag bruka köpa de vanligaste typ med fullkorn i Polarbröd och när det är färskt så är det super gott!
 
Polar är ju välldigt populärt bröd och finns ju i alla butiker i olika sortiment som jag bruka välja bland smak och beroende på vad jag är sugen på just då så olika gånger köper jag olika slags polarbröd :)
Jag älskar detta bröd med tanke på att det finns ju så många att välja bland och så nu har dom kommit med knäcke med havre så det ska jag testa då jag se det på affärn här så ska jag prova med någon god ost till och bara njuta av det :)
 
Ni som inte ha provat Polarbröd som jag tycker verka osannolikt ska testa det då det är så fräch bröd och väldigt gott och man kan ju som sagt göra väldigt mycket olika och lika gott är det varje gång och varje tugga man tar.
 
Sen så är brödet från Norrland men det hör man ju lite på namnet så i söder finns det också för er som bor där, hihi ;)
Ta och köp brödet nästa gång ni ska till affären och ta en god macka som passar just er med något gott till eller gör en varm macka med ost på eller valfritt för jag köper alltid det brödet om jag ska köpa bröd :)
 
Då jag gör en macka av denna bröd så brukar jag göra te då jag gör en sån macka och sen äta det tillsammans med teet och det blir väldigt gott och perfekt till kvällsfika samt frukost.
 
Polarbröd
 
 
 
Till top