Miicha

Mitt liv som jag.

Toppen dag!

Allmänt Permalink0
Idag har jag haft en väldigt bra dag på jobbet och hemma för den delen :)
Dels slog vi på banan rekord så det käns väldigt bra men vi måste göra minst 600 styckna men det blir nog inte så mycket på så få personer men bra att vi gjorde rekord iallafall :)
 
På lunch kom jag hem och kollade till lite och åt sen gav jag katterna varsin skål med god maten så kom Jessie (stora katten) dit och åt och sen kom Lasse (minstingen) dit och ha dit då för att äta då han inte hade sett den andra skålen med mat så gick han dit Jessie var och börja äta från samma skål, det såg väldigt gulligt ut faktiskt då jag aldrig ha sett under en veckas tid att dom va så nära varandra :)
 
Har ätit köttfärssås idag och så gott de va och så la ja dit lite ost så det smälte, så nu ser jag på en film och efter det ska jag ta mig en varm dusch och njuta av kvällens tillvaro :)
Till top