Miicha

Mitt liv som jag.

Ångest.

Allmänt Permalink0
Ångesten faller närmare och närmare in i mig och börja små skaka, jag tänkte att jag ville till killen men hade inte pengar till det så då fick jag ångest över det så då får man vara hemma och ta det lungt och tänka på något helt annat.
Lite jävligt är det då man får ångest över att man inte kan fara till den man älskar men så är det ju och det är ju känsligt då man inte kan göra det man vill men så får man va hemma istället.
 
Ser på andra skivan av The Big Bang Theory så får man lite annat att tänka på då det är ungefär 2.5 timme av varje skiva så får man se det :)
 
Tvätten är så gott som klar och efter jag hämta in den så ska jag ställa mig i duschen så får man he på sig ny tättad kläder på sig. :)
 
Sen fundera jag på då jag får lön igen att jag ska färga håret till brunt igen men det får jag fundera mera på sen då det är dags, men jag känner mig mer som mig själv då jag har den färgen men sist så glänsade det lite grönt tydligen så nu har jag min vanliga hårfärg igen så vart lite skärrad av det då det skiftade grönt, så det va nog vattnet som gjorde det.
Sen så måste jag få någon som kan klippa mig då topparna är sliten för det var ungefär ett år sen jag klippte mig sist så det är nog på tiden igen. :)
Till top