Miicha

Mitt liv som jag.

En kvar.

Allmänt Permalink0
Har nu en DVD kvar så är serien över för denna gång tills jag köper en sjätte säsong av The Big Bang Theory samt så ska det komm en sjunde, den serien är så förbannat bra så jag ska se på den flera gånger :)
Lite drygt dock att de är lite smått drygt då de är rätt långt för varje DVD vill säga.
 
Så jag har druckit kaffe nu och ska ta mer (kaffetunna som jag är) efter jag ätit middag :)
Har inte gjort något som är nå idag än att snacka med killen då vi har små bråka lite och jag har duschat och se på serien och hämta hunn, så har min förmiddag sett ut och eftermiddagen blir väll lite annat då det är lite svalare ute då det är så varmt och soligt väder ute så man knappt kan sitta ute.
Enentligen ska jag vara ute och gå men då det är för varmt då jag är känslig i vissa gånger så kan jag svimma eller spy till och med som oftast blir så får jag vänta med till senare då det blir lite svalare ute.
 
Blir lite retad då jag inte har fått läkarintyget än och det var i onsdags jag va hos läkaren så jag måste få det snart så jag kan visa upp det för jobbet snarast, men samtidigt så är jag inte förvånad att det tar sån tid jämt då allt jag gör tydligen ska ta sån jäkla tid så det kommer nog snart läkarintyget.
 
Så nu vet jag inte riktigt va jag ska göra om jag ska se sista på serien som jag vill göra men ändå inte eller om man ska göra något annat tokigt men vet dock inte vad så det får nog att se på serien sista delen av den så får man se något annat sen då det är över ;)
Till top