Miicha

Mitt liv som jag.

:)

Allmänt Permalink0
Såg denna söta väska och vart lite kär faktiskt men jag brukar ju inte ha väskor men vissa tycker jag är fina :)
Fast denna är inte rikitgt min smak utan min smak är mera nitar så där typ rock-stilen men denna väska är väldigt söt :)
Skulle passa bra till en söt tjej skulle jag tänka mig :)
 
Har plockat upp lite kläder i garderoben så nu är det resten till sovrummet som ska in dit i garderoben så är jag klar sen men fick lite smått ont i ryggen men det ska gå över det med.
Tänkte sen att jag ska stå på crosstrainern då jag är små rädd att det ska regna men kan ju gå ut ändå men inte så kul då håret blir så fluffigt och lockigt så är det inte så kul då känner jag, eller är det jag som är kinkig? Hihi. ;)
 
Har ätit middag en tidig sådan så blir nog kanske mackor ikväll med lite te så där som jag bruka göra ibland eller igår gjorde jag det och smarrigt va det ;) Ha!!
 
Diska måste jag göra också så det ska jag göra klart innan jag ska sova för natten men tur det inte är så mycket så det går snabbt då man är ensam som smutsar ner så håller man rent lättare än om man ska va två :)
 
Klicka på bilden så kommer ni till sidan där denna söta väska är!! :)
Till top