Miicha

Mitt liv som jag.

Espresso. :)

Allmänt Permalink0
Sitter här vid datorn och se då älsklingen bowlar och dricker en kopp med espresso och det är rätt mysigt men helst vill jag vara och se honom spela igen för det är rätt kul att se på dom då dom bowlar, men det blir väll någon gång jag kan det då jag flytta upp till honom :)
 
Nu är det varmare i lägenheten men elen blir dyrare men det får jag stå ut med för man vill ju inte sitta i sitt egna hem och frysa direkt då man har jobb också så har man ju råd att betala elräkningen så det är inte så stort bekymmer. :)
Måste även ringa husvärdlen om en sak om hyran då den är dyr så ska man se om man kan sänka den lite för annats så vill man ju bara flytta för det är dyrt för att vara kallhyra och så är det inte värt det heller då servicen är mycket dålig här så då vill man att det ska vara värt priset på hyran så ska ringa dom och höra mig för, har hört några som gjort det så kan göra det jag med :)
 
Grymt sugen på att köpa mig en ny telefon och jag vet inte vad om det ska bli en Xperia Z1 eller en Samsung men jag vet inte men det blir längre fram det för nu tänkte jag att jag ska spara till eventuell flytt så har man råd med det :)
 
Nu ska jag ta det lungt ett tag och hålla på med att dricka klart mitt kaffe och ta medicin så jag kan somna så jag kan kliva upp imorgon för jag ska till stan och vet inte riktigt när och vill fara i tid då man inte vet var det är riktigt 100 så vill hitta den utan att komma försen :)
Till top