Miicha

Mitt liv som jag.

Film kväll!!

Allmänt Permalink2
Sikken tur jag hade!
Kollade om vad det va för film ikväll om det va vill säga och såg att min favorit bil-film visas på kanal9!!
Så jäkla glad så nu är min kväll räddad totalt. :D
 
Sen så är bilen som jag har längst upp på min header är med så klart och det är min dröm bil! :)
 
Den filmen är så bra och jag kan inte låta bli att titta varje gång den visas på TV och nu gör den de idag :)
 
Nu ska jag fixa lite te och rosta mackor så man kan äta lite kvälls fika innan filmen men de lär nog bli klart en stund innan filmen ska börja ;)
 
Den som gillar bilar gillar nog den filmen förutom Fast And Furious filmerna vill säga som är riktig power i dom filmerna som jag vill ha alla av :)
#1 - - Johanna:

Jag såg också den :D

Svar: Visst är den bra? :) Får erkänna att jag grät då jag såg Eleanor då det är min dröm bil, eller är jag töntig? :)
Michaela Johansson

#2 - - Johanna:

Ja! Haha du är inte töntig :D

Svar: Vad bra! :) Då känner jag mig lugn :) Haha!
Michaela Johansson

Till top