Miicha

Mitt liv som jag.

Fredag.

Allmänt Permalink0
Igår åt jag pizza till middag och idag vart det pizza till luch, kanske inte så hälsosamt så nu blir det pizza två gånger till då man äter som en råtta så får man två middagar av en pizza.
 
Har duschat hunden och smutsig kan man säga att han var men han vart renare och turen var ju det :)
Skulle varit konstigt att man skulle bli smutsig av att duscha. Höhö!
(Min sjuka humor inte på topp)
 
Har fått pengar av min älskade mormor idag, snälla mormor :) Så massa pussar och kramar till henne just nu:)
 
Håller på att tvätta eller snarare maskinen tvättar och jag väntar tills det är klart men i teorin säger man att man tvättar så det gör jag nu och håller på lite hemma.
 
Och jag vet nu att RC cola (som är så god) tål jag inte riktigt bra för får lite små ont av den då jag åt pizzan men kan vara pizzan också men mest är nog colan då det är kolsyra i den så det är nog den.
Pepsi går hur bra som helst att dricka men inte Fanta, vanlig Coca-Cola går bra också och så Zero så tycker att det är lite små skumt det där på vad för olika läsk man kan dricka och inte.

Har ju magkatarr så ska inte äta som jag gör och dricka som jag gör men äsch! Är lite naiv känner jag men man lever i nuet så ;)
Till top