Miicha

Mitt liv som jag.

Fredagsmys!

Allmänt Permalink0
Kvällen är räddad då jag hitta denna goda sötsak i mitt kylskåp
 
(Visste att jag hade den då jag köpte den igår) så då tog jag fram den och fixade lemon te för att se på serien på DVD så får man mysa lite med katten Jessie.
Med tanke på att man kanske ska tänka på vad man stoppar i sig så kanske det inte är så bra att man äter choklad men äsch! Det är ju ändå fredag och då får man äta det och samma sak som imorgon då det är lördagsgodis ;) Höhö!!
 
Så imorgon kanske man ska ta sig en prommis så man kan räkna tankarna lite och blogga så klart då man har kommit igång med det igen, så när man är sjukskriven så har man inte så mycket att göra så detta får jag se som ett "jobb" fast det inte är det ;)
 
Så sen fundera man på vad man ska se efter man sett The Big Bang Theory klart, kanske man ska se på Vänner för den DVD-boxen har jag också eller om man ska ta en Twilight matathon kanske?
Ja det får man se då man har sett denna serie klart så kan man kolla lite på vad man kan se på ;)
 
Många funderingar i en liten hjärna som jag brukar säga :)
 
 
Till top