Miicha

Mitt liv som jag.

Helg! :)

Allmänt Permalink0
Äntligen så var det helg :) 
Lastbilarna har rullat in hela dagen och så fick man lov att jobba istället för att se på lastbilarna som rulla in så fint, men for ner på byn på lunch och kika lite och då var det låååång kö :) Så kul!! 

Har fixat kaffe till mig och besöket så vi ha något att dricka och har duschat och skönt va de då jag små frusit hela dagen. 

Och nu kommer äntligen solen fram!! Som jag har längta då det har regna hela veckan och orsakat kaos efter vägarna som skurit sönder och dom stängt av vägar och en nipa har rasat, men tur man inte bor där de hände vill säga :) Men jävligt är det och tycker synd om alla i länet som blir lidande för det. 

Men ikväll ska jag tanke lugnt och dricka en kall öl! Det lät bra i mina öron ;)
Till top