Miicha

Mitt liv som jag.

Helg :)

Allmänt Permalink0
Hoppas ni alla får en trevlig helg för det ska jag försöka få då det är sista helgen nu då man vart sjukskriven och börja jobbet på måndag :)
 
Ikväll ska jag se på filmer och tänkte nog se på Twilight alla filmer och ska nog börja vid 18 tiden att se de. :)
Ibland får jag nå ryck så jag ska se nå marathon av en film och det är rätt mysigt ändå, imorgon ska man nog kanske se på Sagan om ringen filmerna och de ta väll 9 timmar att se alla 3 filmen men man får ju tiden att gå ;)
 
Åt lite nu och kände att jag vart lite illa mående och så pirras det i magen som om det vore 100 fjärilar och små skaka lite, vette fasen va det kan vara men hoppas det går över snart :)
 
Sen va de lite kul igår då jag la upp en bild på ena mitt Instagram-konto och fick 447 gilla markeringar under 11 minuter ;) Kul som fasen är de då jag inte fått så många än över 11 vill säga  :)
 
Önskar er alla en trevlig helg!! Massa pussar och kramar :) :)
Till top