Miicha

Mitt liv som jag.

Jajemän! :)

Allmänt Permalink0
Skrev igår att jag hade installera Google Chrome så jag skulle ha det istället för Firefox, kan då säga att jag ska fortsätta med Firefox då Chrome inte funkade som jag trodde det skulle göra men förut funkade det bra men inte nu så då får jag ha Firefox istället men det går lika bra tycker jag :)
 
Att duscha va skönt då man frös så då höjde man värmen mer och mer och sen va det skönt så stod man där ett tag och vart varm :)
 
Druckit kaffe och mer ska jag ta och diska det lilla jag har framme som är smutsigt och kanske dammsuga men sammtidigt så behöver jag inte dammsuga men äsch i brist på annat så kan man dra dammsugaren en liten vända så där så man blir nöjd :)
 
Ikväll så ska jag ju se filmen tänkte jag då det blir mörkt och mysigt :)
 
Lite irriteradne en sak då det gäller bilen är att jag måste koppla om extralysen på bilen för jst nu så går säkrningen för det blir kortslutning då extralyserna är kopplade till vanliga lysen och bli kortslutning och säkrningen går, så då ska man koppla kablarna till extralyserna till batteriet har jag för mig men som tur är att jag får hjälp med det då jag inte är så duktig då det gäller el på bilarna :)
Så nu kan jag inte köra då man inte ha hellyse då det blir så mörkt på kvällen så kan jag ine köra utanför byn där det finns gatulysen.
Bilar är så roliga ibland då dom krånglar :)
Till top