Miicha

Mitt liv som jag.

Kaffe!

Allmänt Permalink0
Vaknade vid 11 och det var inte meningen utan tänkte vakna vid 8 snåret men det sket sig totalt.
Började men att gå och kolla posten (intressant,not) och fixa kaffe så nu sitter ja med en rosa mugg med kaffe bredvid mig vid datorn (kaffe så gott!!) och njuter av att man har lite smärta i axeln ;)
 
Vet inte riktigt var man ska hitta på idag men tänkte kanske att man ska dra fram draken och göra lite rent i hörn och sånt ja det ska jag göra. :)
Men först tänkte jag ta det lite lungt och se på The Big Bang Theory och börja med att se sesong 4 så får man se hur långt ja kommer på den biten :)
 
Denna bild som ni ser tog jag utanför Matfesten i Skellefteå, tyckte att den var fin så lade upp den på min Instagram AngelMiicha (som jag heter där) men tyvärr så var det inte många som gillade den och var inte så brydd heller så ;)
 
Som valigt blir dom så stor då jag läger up bilder från Instagram här men det får man ju ta  :)
Blir lite roligare att titta då har jag för mi iallafall :)
Till top