Miicha

Mitt liv som jag.

Kaos.

Allmänt Permalink0
Hela veckan har det regna som fasen och det har orsakat kaos i Ångermanland där jag bor och har varit olyckor och ras från vägar och dels översvämmingar, så nu tycker jag att det ska sluta regna och bli soligt eller iallafall uppehåll.
 
Det har redan börja kommit fina lastbilar hit till helgens lastbilsträff och det ska bli kul om man ska gå men ska inte gå om det regnar så klart :)
Imorgon börjar träffen och sista dagen på lördag så två dagar ska träffen vara och sånt liv på lilla byn kommer det att vara men så kul är det!! :)
 
Idag har jag börjat nya arbets uppgiften och så mycket berömm får jag för att jag är duktig och lär mig snabbt och det är alltid kul att höra tycker jag för man blir ju så glad då man får berömm och det förgyller resten av dagen :)
 
Vart en snabb middag idag då jag är så less att laga mat och inte kan hitta på vad man kan äta så vart en snabb middag idag och det kan man ju unna sig ibland tycker jag :)
 
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på med resten av kvällen då jag fick lite ont i huvudet efter limmet men ändå så måste jag göra lite hemma också innan bomben har släppt ner så lika bra att man sätter igång :)
 
 
Till top