Miicha

Mitt liv som jag.

Kattunge :)

Allmänt Permalink0
Denna lilla söta pojke är Lasse :)
Han är en blandning mellan Maine Coon, Perser och Norskskogskatt.
Han är välldigt busig och är överallt men väldigt gosig, mattekär och älskar att bitas och klösas :)
Men så söt han är!! :)
 
Stora katten Jessie var väll inte den lyckligaste då han kom hem till mig men det blir bättre för varje dag som kommer och hon börja små leka med honom och går närmare, det tar sig tillslut :)
 
Var hos killen för några dagar sen och så for vi till Luleå, Boden och Piteå och kollade runt lite och det var väldigt mysigt faktiskt och Luleå är en väldigt vacker stad och trevligt folk eller ja jag har ju inte prata med någon sä där men de lilla har dom varit väldigt bemötande så det är väldigt kul :)
 
Sen i fredags så gick bilen sönder för mig så skivan till fläktremmen hade lossna för det hade rostat för mycket där men tur att det va en gubbe som jag ringde till så han hjälpte mig att laga bilen till ett bra och väldigt rimligt pris och så fick jag lära mig väldigt mycket också för den delen :)
 
Nu ska jag ta det lite lungt då jag inte mår så bra efter jag åt middag och det är väldigt konstigt tycker jag då jag började känna mig illamående men det går nog över sen :)
Till top