Miicha

Mitt liv som jag.

Kväller.

Allmänt Permalink0
Då har man intagig den äckliga medicinen så man kan sova i tid och somna överhuvudtaget då jag har problem met det nu mera.
Allt är nästan klart i köket men hade inte mer lust att fixa mer där då man vart lite lat så får fixa det imorgon eller något sånt.
 
Såg på en serie som börja på TV6 som heter 1600Penn och den verka faktiskt bra och rimlig tid för en gångs skull så den ska man nog se på om det är något vill säga :)
 
Imorgon så börja man jobba igen och känner mig halft taggad och längtar då jag kan börja med den andra uppgiften jag ska göra för det jag gör nu är vädligt tråkigt och enformigt men det är ju den nya uppgiften med men tror att det är nog lite roligare än det jag gör nu iallafall :)
 
Magen mår dock inte så bra just nu men det är bara att bita ihop, känns att hela magen vill brinna upp men det brukar gå över till slut (kallas halsbränna) hoppas jag för det har det gjort förut.
 
Hoppas ni får en mysig söndags kväll till er alla :)
Till top