Miicha

Mitt liv som jag.

Min fina hjärta.

Allmänt Permalink2
 
Jessie (katten) är galen i lådor så denna låda kom med då jag beställde bilstereon och som hon är så tar hon lådan och leker och ha sig, även om lådan är lite för liten för henne så gillar hon den ändå och bryr sig inte om storleken :)
 
Hon är 6 år så hon har varit med mig i ur och skur och alltid varit där för mig då jag varit glad som sjuk :)
Tacksam över denna lilla varelse.
 
Jag har sett WTC nu och den är väldigt gripande så börja gråta på slutet och fick en saknad av en egen riktig familj som jag kommer älska och göra allt för dom.
Den filmen är helt underbar!!
 
Nu tänkte jag fixa ett stort glas med café latte som jag gör själv så jag ska mumsa i mig och njuta riktigt :)
Diska ska jag göra efter den goda maten också men det går snabbt då man kommer igång.
 
#1 - - ida. ♛ [fotografi och hästar]:

åh så söt!!

#2 - - svea-karin:

vilken fin katt :)

Till top