Miicha

Mitt liv som jag.

Mycket bra helg!

Allmänt Permalink0
Var hos killen i helgen så kunde dels inte skriva då för det skulle inte se bra ut bland annat.
 
Har haft en super bra helg och slutade inte så bra då min svåger kom och mådde ännu sämre över en sak men tur man har bestämt sig för att flytta härifrån så man slipper allt negativt.
 
Var på "Matfesten" i Skellefte och där tog jag en Renupplevelse och så jäkla god den va!! Fast man fick lov att köpa sig en dricka nästan för tillslut kändes det för salt men det va lätt rökt ren så klart man behövde något att dricka sen, men så god vad den faktiskt :D
 
Har en bild på instagram som jag inte kan föra över hit men om ni vill se det så heter jag "AngelMiicha" där och det är på några ankor så om ni vill så är det bara att kolla det :)
 
Eller om ni är som mig och älskar/gillar bilar samt där till så finns det en sida på instagram som ni kan följa och den sidan heter Car_dream_ en väldigt bra sida om man gillar bilar och ibland är det lastbilar som kommer in dit. :)
 
 
 
 
Till top