Miicha

Mitt liv som jag.

Oj oj oj.

Allmänt Permalink0
Idag har det varit em väldigt lugn dag på jobbet ;)
Började med att jag rengjorde toaletter och sen halv 10 for jag och två andra till stan för att göra en hälsoundersökning och jag skulle vara där 10.45 och alla vi tre skulle göra en sån undersökning, jag vart godkänd och det var dom andra med har jag för mig och sen så kom vi tillbaka till jobbet 15.15 så det tog väldigt länge och vi fick vänta och vänta och vänta för dom sa inte att dom skulle ta lunch så då kunde vi inte äta något i stan då dom inte sa att dom skulle ta lunch.
Men sen kom en gammal lärare till mig så vi satt där och surra lite så det var trevligt ändå och lite skratt fick man medans man väntade några timmar på att alla skulle bli klar :)
 
Så nu har jag ätit mat och det vart makaroner och kyckling men det kanske inte passade så bra men va ändå gott kan jag säga :)
Nu blir det en espresso som jag ska njuta till :)
Till top