Miicha

Mitt liv som jag.

Så kul!!

Allmänt Permalink0
Hade min telefon stäng hela natten och så hade jag tagit min medicin och sen då jag trode klockan va vid 11 så startade jag telefonen så va klockan nästan 14, hmm? Så jag har sovit hela dagen? Så bra!!
 
Så sitter här nu och se på serien igen och ska se slut den snart hade jag tänkt mig ocg dricker oboy och rostade mackor, så då lär de bli en liten sen middag idag så kanske vi 18 tiden får jag nog käka lite middag då jag vaknade så sent och det är inte alls nå bra.
 
Sen så vill jag kunna spela ett spel som jag kan spela i datorn som är roligt och beroendeframkallande men inte överedrivet mycket heller men lite  :)
 
Så nu blir det lite kaffe så får jag vakna till lite och hoppas att min yrsel går bort då min medicin gör så man får det så.
Till top