Miicha

Mitt liv som jag.

Sikken tur :)

Allmänt Permalink0
Ibland så har man lite tur ;)
Exet frågade mig om jag ville ha pizza idag och att han skulle bjuda då jag har varit hundvakt två dagar :)
Vart ingen pizza utan de blir en bland sallad istället och den är rätt så god faktiskt men kan inte kalla den för en sallad dock då det inte likna en sallad och för mycket av allt annat än själva sallad men god är den ändå :)
 
Så då får jag äta upp kycklingen imorgon och sen får jag äta en av mina favorit rätter och det är pölsa och det är så himlans gott tycker jag :)
 
Ikväll så vet jag faktiskt inte vad jag ska hitta på med än att se på TV så kanske man ska rensa lite i toan så jag får he dit min matta jag fick av min kompis som är medad för toaletten så får jag fixa det :)
 
Ryggen tar nästan kål på mig då igår kväll kunde jag knappt kliva upp från sängen och gå till köket men tillslut gick det och fick sova gott ändå men hade tagit medicinen så jag kunde somna tillslut :)
Till top