Miicha

Mitt liv som jag.

Sjukskriven.

Allmänt Permalink0
Va hos läkaren idag och han sa att han skulle sjukskriva mig i ca 2 veckor, hmm, känns väl så där men med tanke på att jag inte har pengar så jag kan inte vara med min älskling så dår får man vara hemma istället som en hemmafru typ ;)
Men det är bra ändå att jag är sjukskriven så jag kan ta itu med mina problem som tär mig isär ibland så lika bra att man får det gjort.
 
Nu dricker jag katte och smått ont i ryggen som om de vore vätska i ena kotan som det känns och ser på The Big Bang Theory säsong 3 så snart ska man se på säsong 4 :)
 
Ska se om jag kan lägga upp ett klipp på Youtube på katten men har dock inte lyckats men ska se om jag kan tillslut för hon är ute på en promenad och jag va där så klart och filmade och hon gillar faktiskt att gå ut och tro eller ej så går hon bra i koppel och gillar det och det syns på klippet som är 0.53 sekunder.
 
Om jag kan lägga upp klippet där så ska jag dela av mig den hit på Bloggen så får den som tittar se det :)
Till top