Miicha

Mitt liv som jag.

Snygg ring!

Allmänt Permalink0
Såg denna ring och vart så kär!!
En sån ska jag önska mig och eventuellt köpa sen för denna va precis min stil och jag älskar smycken men de gör ju dom flesta tjejerna men just sånna slags smycken är så snygga så den ska jag ha så småningom :)
Jag gillar orm smycken samt döskalle smycken också lite sånt där är min stil av smycken :)
 
Klicka på bilden om ni vill se mer av denna smycke som är så snygg!! :)
 
Jag måste även köpa en tjockar bäddmadrass till min säng för den är för hård nu och behöver en mjukare men då blir ju sängen högre eller madrassen blir högre men tänker mest på ryggen och axeln så då är mjukt bra än för hård känner jag så det ska jag nog fixa sen :)
 
Hoppas att ni får en mysig lördagkväll för det tänkte jag ha men har inte choklad hemma då jag är sugen på det men har choklad muffins hemma som man kan äta lite och så har jag glass ;)
 
Ha en bra lördags kväll tills jag skriver igen :) Puss och kram!!
 
 
 
Till top