Miicha

Mitt liv som jag.

Snyggt armband!!

Allmänt Permalink0
Såg detta armband och vart så förälskad!! Det är sån stil jag har men det finns mycket annat som är snyggt också :)
Vet inte varför jag gillar sånna smycken som är mer som rock-stilen som nitar och sånt, men har alltid gillat sånt och haft ett armband med nitar en gång i tiden då jag var yngre typ vid 12 års ålder men det armbandet gick sönder.. Tyvärr.
 
Men denna är ju jätte snygg!! Skulle vilja köpa den om jag hade haft pengar men får köpa den då jag får lön ;) Yeeeeey!
 
Tänkte tidigare idag att jag skulle baka choklad muffins men kändes att det vart sent då jag mötte en arbetskamrat som va väldigt hurtig efter vägen så stannade och surra lite så tiden gick väll en stund, så jag får baka imorgon istället så kan man ta sig en mug med kaffe och sällskap till det :)
Det lät väldigt bra i mina öron :)
 
Så nu ikväll så ska jag nog mest ta det lungt och ska nog se på någon film som visas på tv och ja bara vara helt enkelt, går ju det med :)
 
Till top