Miicha

Mitt liv som jag.

Sol bild.

Allmänt Permalink1
Va ute och satt och skulle ta kort på ena bilen men det gick inte så bra eller det vart inte så snyggt väll säga så då skulle jag ta kort på himlen och sen då jag kolla så va solen med :)
En rätt häfitg bild kan man säga då man ens inte va medveten att man fota solen så där men rätt fint vart det :)
Jag satt på bron hemma hos mig och solen är mitt i himlen :)
 
 
Har precis ätit lunch så vart en sen sådan kl 13 åt jag lunch så får bli en senare middag då jag köpte idag som jag längtat att köpa då det är rätt dyrt.
Jessie tog bort kontakten från uttaget på tvn så då fick man inte se på tv, men det är bara he in den igen så kan man se på tv igen ;) Tok katt man har :)
 
Så nu tänkte jag att jag ska fixa lite café latte som va så god igår så ska ta mig ett glas av den nu :)
 
 
#1 - - Mathilde:

Äntligen är jag tillbaka från min bloggpaus och jag har även fått en ny design på bloggen. Välkommen att kika in och säga vad du tycker...

Till top