Miicha

Mitt liv som jag.

Teknikmagasinet.

Allmänt Permalink0
Ska börja med att jag älskar denna sida samt katalogen!
Det finns alltid något för alla från alla åldrar och prylar från bil saker till gadgets alltså allt finns där, jag har fundera länge på att köpa mig en luftpistol där då sånt finns, radiostyrda saker finns där och det är hur mycket som helst med prylar som finns där och jag tycker att det är bra så man slipper söka som nå galningar så är det bara att gå in på teknikmagastinets hemsida så finns allt där.
 
Jag har själv inte beställt där som jag mins men jag rekomendera att ni gör det om ni har någon hobby och behöver lite saker så gå in dit och beställ för det ska jag göra.
 
Dom har brett och stort sortiment med prylar till rätt pris och inte överdrivet dyrt utan det som är värt priset vill säga, när jag får katalogen hem så kan jag inte sluta titta för än jag har kryssa i allt jag vill beställa.
Som sagt bra med prylar och brett sortiment och till rätt pris!!
 
Finns dator prylar för et som gillar att hålla på med datorer, finns väckarklockor för er som har svårt att vakna på morgonen så finns det hemska ljud, sen finns det även saker för vuxna och då är det 18 års gräns där, gadgets saker finns för er som vill leka lite spion, kamera finns för er som älskar att fota och tillbehör, så ja allt finns för just dig som gillar att göra saker eller ja det gör vi ju alla men :)
 
Klicka på länken nedan för att komma direkt till sidan! Rekomendera starkt.!
 
teknikmagasinet.se
Till top