Miicha

Mitt liv som jag.

The Big Bang Theory.

Allmänt Permalink0
Då ser man på denna serie och den är så bra :)
(Bilden tagen från mitt Instagram konto)
 
Tänkte på det att Sheldon Cooper och Leonard Hofstadter har en likhet med varandra och det är nog mest det som gör det så roligt.
 
Likheten med dom är att Sheldons mamma är snäll och väldigt omtänksam precis som Leonard vill ha sin mamma, men Leonards mamma är precis som Sheldon och är lite stel och väldigt rutin människor och rak på sak och Sheldon vill ha en mamma som Leonard har.
Så det är tvärtom om man kan se på det, Leonard och Sheldons mamma är samma som person och Sheldon och Leonards mamma är samma i person.
Lite komiskt är det faktiskt :)
 
Väldigt bra serie och ska köpa sjätte sesongen då den kommer ut för just nu går den på tv så längtar tills den kommer ut så är det jag som ska lägga mina händer på den ;)
 
Ni som inte har sett den så gör det för man skrattar så jäkla mycket och även om det finns gråa dagar så förfyllder denna serie den med ljus och skratt :) Om man gillar sån humor vill säga som jag gör :)
 
Annars går den på Kanal5 så kan man ju se den där :)
Till top