Miicha

Mitt liv som jag.

Till sist...

Allmänt Permalink1
Café latte och sitta vid datorn är de vanligaste jag gör på dagarna nu för tiden men dricker mest svart kaffe men får ont i magen av de för katarren så får bli latte istället :)
 
Ikväll är det en film på TV8 som jag tänkte se på och den har jag sett tidigare och den heter "United 93" och handlar om dådet 2001 i USA fast det är i luften, rätt bra film faktiskt ska jag säga så den ska jag se på men dock har jag inget gott att ha medan jag se på filmen, men har nog lite glass som man kanske kan ta lite av :)
 
Disken är klar och det känns skönt så man inte behöver tänka på den och stått på crosstrainern sammanlagt 4 minuter och höll på att dö rätt sagt för så dålig kondis har jag så får träna upp det lite :)
 
 
#1 - - wilma och sanna:

Vi har just nu en tävling på bloggen, kika gärna in och vara med! vad har du att förlora? :D
KRAM

Till top