Miicha

Mitt liv som jag.

Torsdag..

Allmänt Permalink0
Vaknade nyss och stel hela kroppen och känns som att mina axlar är väldigt högt upp och inte kan ta ner dom och bli avslappnad.
 
Fick ett erbjudande från CDON att jag kunde boka säsong 6 av The Big Gang Theory och fri frakt på den, ska jag slå till? Ha! Ja så klart jag gör! :)
 
Idag är det strålande sol och jag ska nog fara ner på Ica och panta burkar och köpa en av min favorit mat och de kostade 2 för 25 så då räcker det lite och då får jag lov att köpa potatis men det är rätt billigt :)
 
Tittar på hur Jessie leker med sin leksak och hon flyger och far och hoppar och kläser och ser sig inte riktigt för vart hon landar eller vart kroppen hennes är, det ser väldigt kul ut kan jag säga att det gör :)
 
Nu kan jag passa på att fara ner på ica och panta och köpa det där jag tänkte mig till middag som är en av min favorit rätt :)
Till top