Miicha

Mitt liv som jag.

Trötter!!

Allmänt Permalink0
Håller på att somna här på fåtöljen medans jag skriver till killen på Facebook och det är inte så speciellt kul direkt då man försöker förklara något som han inte förstår så det är väldigt jobbigt och tar en på krafterna.
 
Tror att jag håller på att bli sjuk då jag nte mår något bra som att ha ont i huvudet men de är säkert limmet från jobbe och så ögonen gör ont samt käken och väldigt trött känner jag mig och röka det går inte så det ska jag sluta med helt om det går vill säga så, man blir som en kärring då an inte får cigg men får säga till vissa som förstår att det är tufft då man sluta med något och att dom ska ta det lungt med en ;)
 
Snart lipar jag helt seriöst, förklara för en vägg känns det som och bara utgångar som står "Här kan göra massa bortförklaringar" typ så.
 
Ont i örat har jag haft hela dagen så kanske jag ska ta det lugnt resten av kvällen och lägga mig snart så jag kan sova för imorgon så blir det en stor och mumsig räkmacka :) Yeeeeey!!
 
Tur man har snusen annars skulle jag nog inte klara det kan jag tänka mig :)
 
 
Till top