Miicha

Mitt liv som jag.

Usch!

Allmänt Permalink0
Har än inte fått läkarintyget och idag var det en vecka sen jag var hos läkaren, vården här är ett skämt tydligen.
 
Kom på att jag skulle duscha då jag fryser lite och så skulle jag rensa avloppet (vilket jag hatar och ha fobi för) och tänkte "Hur ska detta gå?" men det gick bra men det stank lite så hedde dit lite god lukt så det dämpade lite så det gick bra, så nu har jag rensa fast inte helt då killen få straffas för det då han kommer, haha! Snäll jag är ;)
 
Senare ska jag se på filmen World Trade Center (WTC) som är typ 3 timmar så har man det man gör och så ett tänt ljus för dom som gått bort under dådet och för New York, trots att man aldrig varit i USA överhuvudtaget så är det en sorgsen dag trots det var 12 år sen idag det hände.
 
Denna jacka är väldigt fin som ni ser på bilden och vill gärna ha någon sån där men tror inte att jag skulle passa i just den jackan för jag har inte riktigt den stilen men tror ändå att jag skulle passa i den trots allt. :)
Klicka på bilden så kommer ni dit om ni nu gillar denna fina jacka :)
 
Till top