Miicha

Mitt liv som jag.

Vacker bild.

Allmänt Permalink0
Denna bild tog jag i hallen precis då man kommer in för dörren så ser man detta :)
Växten fick jag av min kompis och så är det registrerings skylten på gamla bilen som är bredvid växten som man ser :)
Hade lite tråkigt så tog denna bild och vart nöjd med den då jag tycker att det va fin bild då de va jag som tog den trots allt ;)
 
Fick middag hos grannen som är mitt ex så nu har man ätit god mat :)
 
Har tagit mig en till mugg kaffe och väntar till katten ska komma hem då man va oklok och inte låsa dörren då jag är medveten att hon öppnar dörrar och då smet hon ut och det är fortfarande varmt ute, men hon kommer hem då det blir lite kallare och mörkare ute så kommer hon oftast hem så orolig är jag inte så mycket men mest orolig att hon går längre bort för varje gång hon smiter ut.
Jag brukar ha henne i koppel så hon får vara ute lite titt som tätt och äta gräs men det har inte varit läge till att göra det nu mera så då smiter hon och är borta ca 1-1.5 timme så komme hon hem sen då hon är så mattekär.
Till top