Miicha

Mitt liv som jag.

Vad skrattar du åt?

Allmänt Permalink1
Detta är ett sponsrat inlägg. 
 
Vad skrattar du åt?
Jag skratta som när jag se på tv då djur klantar sig som älgar går på hal is och inte kan stå på benen, det är kul.
Det är kul då någon klantar sig då någon läser en nyhet på tv eller gör något som man tycker är kul.
Sen så gillar ju alla roligare TV som sagt och det ska bli mer av det roliga tycker jag!
 
Men då är ju frågan, Vad skratta just du åt?
 
När man gör ett program så vet man inte vad personer skratta åt egentligen för alla har ju olika humor, jag har däremot väldigt sjuk humor och kan skratta åt allt men ändå inget.
Partaj som va på Kanal5 var typiskt min humor och skratta väldigt mycket åt det och såg framemot varje gång det skulle visas, samma med AFV fast det kan  vara lite tråkigt ibland för jag skratta mest då djuren klantar sig.
 
Jag vill ha roligare tv så man ser fram emot kvällen efter en arbetsdag.!

Som jag känner att man har lite tips som vad är roligare tv men det skulle dock aldrig funka då man har så pass dålig humor som jag har som kan skratta åt det minsta lilla som när en älg gå på hal is och ramlar, eller om någon tuppar av vid ett bröllop sånna saker kan jag skratta väldigt mycket åt.
 
 
sponsrad video- Vad skrattar du åt?
 
 
 
#1 - - Anna:

Härlig blogg! =)

Till top