Miicha

Mitt liv som jag.

Yeeeey!!

Allmänt Permalink0
Ska börja med att säga att den 5 säsongen av The Big Bang Theory, den slutade förbannat bra och jäkligt fint :)
Längtar då jag kan se på sjätte så får man se om det är lika bra som resterande säsogerna :)
 
Sen vill jag länka en till sak som jag vill ha och det är högtalare till iPod och iPhone som ser väldigt kraftull ut och är nog väldigt bra ljud i så Klicka Här för att komma dit, så om jag ha haft pengar till den så skulle jag ta den direkt :)
 
Nu vet jag inte vad jag ska göra då man ha sett klart serien så får väll bli att ta det lungt nu ett tag och slappa framför tvn om det går, imorgon så blir jag hundvakt igen och då hoppas jag att det blir lite mildare så kan man gå på en prommis med hunden då det inte gick idag då det va för varmt tyvärr.
Visst jag kan gå nu också men har inte hunden längre och han är inte hemma så får bli imorgon istället :)
 
Hoppas ni får en bra måndags kväll för det ska jag försöka att ha :)
Till top