Miicha

Mitt liv som jag.

Yeeey! :)

Allmänt Permalink0
Datorn är mer seg än vanligt men det är väll bara från början och ha installera Chrome iställe för Firefox så därför det tog tid mest troligt att det ska mjuka upp starten, fick däremot starta om datorn flera gånger men nu gick det ;)
 
Har ju hunden idag med och det är bättre väder idag för att vara ute och gå så det är molningt och inte allt för varmt så tänkte ta en liten men rask promenad och sen fixa lite kaffe, hoppas jag klara mig idag utan cigg men är tveksam över det då men blir så grinig då man är så sugen och inte vet vad man ska göra åt det och humöret går upp till tusen och lätt irriterad så det sista man vill ha är någon som gör en irriterad.
 
Sen då jag kommer hem efter den lilla promenaden så tänkte jag kanske man ska he på musik (rock, metal mm.) och sätta igång och diska och he upp tvätten i garderobena så det blir gjort :)
 
Hoppas datorn funkar bättra annars får jag installera om skiten igen och ja då blir man lite less på den men annars har jag ju andra datorn men den är inte lika rolig att sitta vid då denna är en min PC och den andra en stationär så denna är roligare då man kan sitta och se på tv då man håller på med datorn också ;)
 
Får nog ta och ta bort lite saker i datorn sen som massa låtar och skit som är och he de till andra datorn, yeeey!
Då har ja ju något att göra ett tag men det går ju inte ha en datorn som är så seg så man knappt kan göra något så då får jag göra så den går lite snabbare :)
 
Till top