Miicha

Mitt liv som jag.

Finaste! :)

Allmänt Permalink0
Dom här två underbara katterna är mitt liv, jag har ingen annan att leva för än dom även om man har pojkvän så lever jag ändå mer för katterna än för honom för katterna är jag med varje dag medan killen är jag med typ en helg varannan månad eller mer.
 
Jessie är den finaste tjej jag någonsin har haft och jag ska ta ett tass avtryck från en av tassarna och tatuera in den för hon är den bästa tjejen jag haft, hon har ingen ilska eller något hon visa mer än Lasse då men inget på oss människor för man kan göra allt med henne och barn går hur bra som helst :)
Hon är cirka 7 år gammal.
 
Han är min fina pojke :)
Han är snart ett år och är stor och tung, han är så duktig då jag prövar han på olika sätt som att fara ut med bilen och träffa andra utomhus och han är vis min sida hela tiden då han blir lite osäker och i bilen är han tyst så första gången idag åkte han i katt buren och inget ljud sa han och höll på att somna :)
Han har väldigt stor personlighet och är folk kär och inte blyg heller så det är väldigt bra! :)
 
Bilderna har jag fotat med min nya mobil Sony Xperia Z1 compact :)
 
Till top