Miicha

Mitt liv som jag.

Smärta..

Allmänt Permalink0
Har smärtan igen och jag trodde att det inte skulle komma tillbaka nå mer men jag fick ont i axeln igen och det är inte bra.
Smärta har jag nog utav och det är inte bara axeln utan det är mitt hjärta som blöder och det är svårt för den att läka just nu och som om det är någon som häller väldigt mycket salt där det blöder..
 
Vet inte vad jag ska göra för att ens må bra igen utan det är på jobbet jag få skratta och le och låtsas må bra trots att jag dör inombords så vill jag till arbetet för att få sig ett och annat skratt och garv och det är jag tacksam över, sen då man kommer hem så rinner bara tårarna som ett vattenfall nedför kinderna.
 
Står just nu vid en vägskäl och undra var jag ska ta vägen och vilken väg framför allt jag ska välja, höger eller vänster? Det är just det frågan är.
Ska jag vara ensam? Ska jag fortsätta med mitt förhållande? Ska jag söka någon annan?
Det är bara få frågor jag vill ha svar på men det är inte så lätt alla gånger, vill inte leva ensam mer för det orkar inte jag för då kan jag vara singel då man inte ha någon som vill bo med mig och det sårar mig väldigt mycket då jag inte kan röra mig då man har jobb på den ort man bor på.
 
För jävligt med sånt!!
 
 
Min namninsamling ;) 
Till top