Miicha

Mitt liv som jag.

Stolt.!

Allmänt Permalink0
Igår så vart det inte att byta bränslefilter på bilen så då tog jag en sväng med Lasse i bilen och hamnade på jobbet och där som vanligt på tisdagar pysselkväll så dom fick träffa Lasse och dom tyckte han var stor och fin och så klart fick en fota då hon frågade mig så snällt så då snodde jag bilden från Facebook så jag har den i datorn.
 
Han har inte varit med om något liknande och han frös och var smått rädd, det förstår jag, han var mot mig hela tiden och sa inget ljud inte ens då dom andra klappade han så kelade han tillbaka och då fick han så klart beröm :)
Även om det är en så kallad katt så har dom olika personligheter precis som alla andra människor, hundar med mera och jag ser på båda mina katter att dom är två helt olika personligheter i dom så därför ser jag dom inte som objekt eller bara för att ha utan dom är mina barn som jag tar han dom :)
 
Sen då vi for hem Lasse och jag så vart han så glad och sov hela natten då han frös då han var ute då han inte är van och så träffa nytt folk, men just att han inte gjorde något för att rymma eller visa något ilsket gör mig så stolt och glad som matte att han inte gjorde något liknande, han var med mig hela tiden och tryckte sig mot min kropp och kände sig trygg hos mig :)
 
Till top