Miicha

Mitt liv som jag.

Stor dag!

Allmänt Permalink0
Idag är det 2 månader sen jag drack alkohol sist och jag saknar det inte och jag ska fortsätta med det i två månader till, en viss sug har man till att ta en öl eller två men det ska jag stå emot då det finns annat kul man kan göra för pengarna man har.
Jag vill inte ha problem med alkohol och då jag bestämde mig för att sluta så var det ett stort steg för mig då jag ville dricka för att minska mina sorger men alkohol löser inte problemen utan förvärra det bara, så varför ens börja med sånt skit igentligen?
 
Jag har som mål att kanske köpa mig hem alkohol men inte öppna det eller ta en öl på en kväll och sen inget mer, men mitt begär för det är för stor då man känner bruset från alkoholen styr och då dricker man mer och då har man ju problem så då bestämde jag mig för att sluta med det och så magen blir lite bättre.
 
Så nu är det rökningen som är i fokus som jag tänkte också sluta med men det får bli lite senare men det ska jag också som sagt sluta med då det kosta också, så jag får nöja mig med snusen.
Men då man jobbar så röker man och  då kan de vara svårare att sluta med det än alkohol men jag ska försöka på bästa sätt med att sluta med allt sånt där :)
 
2 hela månader utan en droppe alkohol! Är så stolt över mig själv! :)
Till top