Miicha

Mitt liv som jag.

I evighetens väntan...

Allmänt Permalink0
Min pojkvän sa att han ville vara för sig själv ett tag och det ska han ju självklart få, men tanke på vad som hänt mellan mig och honom så har han och jag all rätt att vara för oss själva. Vi bråkade för några dagar sen och mår skit dåligt efter det, jag väntar tills han ska höra av sig och det börja gå mig på nerverna för jag orkar inte vänta men måste ju så han får göra det han vill men jag saknar han så djupt just nu och är orolig för han.. Men imorgon börjar jag att jobba igen efter semestern samt en veckas sjukskrivning och det ska bli skönt så får man annat att tänka på och träffa mina underbara arbetskamrater och ge massa kramar :) Men hur länge orkar man vänta? Hur länge ska det ta innan han hör av sig? Jag måste vänta för jag vill inte vara för på för då kan det bli bara sämre. Måste vänta, vänta är en evighet för mig och jag hatar att vänta.
Till top