Miicha

Mitt liv som jag.

Love.

Allmänt Permalink0
Kärlek är som en vässad kniv, i farliga händer så är allt fel och det var det som hände mig.. Kärleken var en vässad kniv och det skärde mig så hård att det alltid blir ett ärr i mitt härta, i mitt hjärta finns alltid honom vare sig ett nytt förhållande eller inte men ett nytt kärlek kommer jag alltid hitta och kärlek kommer jag alltd att finna vare sig ett sårat hjärta eller inte.
Kärleken finns alltid där för någon och alltid kommer man att hitta den rätta för en själv som är rätt för sig själv, men jag trodde att jag hade hittat den men det hade jag fel om tydligen för han som jag var med var rätt för tillfället men när han valde att göra slut så förstod jag att det var fel att vara med då han ville vara mer vänner än tillsammans.
 
Just nu ska jag söka vänner tills jag finner kärleken igen men det kan ta ett tag men det kan ta snabbt så där vet man ju aldrig var som händer eller sker men man tar den tid som tar, en jobbar kompis vill att jag ska hitta kärlek snabbt då han tipsar mig om allt möjligt men just nu så vill jag vinna mig själv igen så jag kan bli den gamla vanliga jag igen för det är några som inte känner igen mig på vare sig jobbet eller hemma.
 
Kärlek är svår att hantera i vissa lägen, den är svår..
Speciellt då man varit kär i en och samma person i flera år men just nur är det bara att ge fasen i just den personen och gå vidare med sitt egna lig och låta den personen gå och låta bli att se den människan.
Svårt kan jag lova att det är men just att man måste focusera på sig sjävl i nuet och låta sig sjäkv så först och andra sen men jag har svårt att göra det utan jag vill att andra 
Till top