Miicha

Mitt liv som jag.

MacBook.

Allmänt Permalink0
Jag var så less att jag inte hade en dator för jag har ju tre men ingen av dom vill funka som dom ska så då skaffade jag mig en dator istället och då vart det en MacBook Air och tangenterna lyser och jag är super nöjd med den än så länge men det tog ett tag innan jag visste hur man gjorde men tillslut så gick det, men jag har ju ett visst intresse för datorer också så då lär man sig snabbare på det och så finns det ju Youtube så man kan kolla upp om det är något fel och så :)
 
Som ni ser på bilden så är det en av mina bakgrunder som jag har och tangenterna lyser så då slipper man att ha lampa på om natten då man ska hålla på med datorn och det var en sån dator jag var ute efter bland annat och så klart en fullt fungerande.
 
Om ni har funderingar på att skaffa er en dator så skaffa er en sån som jag har eller en annan Macbook för dom håller längre än en HP, Dell, Lenovo med mera för dom håller oftast i 2-3 år men en Apple håller lite längre än så och då är det helt klart värt pengarna om man köper sig en Apple än en annan som bara håller något år som mina resterande datorer har gjort även om jag har skött dom.
 
Till top