Miicha

Mitt liv som jag.

Våga vara annorlunda.

Allmänt Permalink0
Jag vill inte vara som dom andra så jag är helt mig själv och det får en viss tittningar då man är ute men jag vågar vara annorlunda för ingen är som mig och jag är inte som någon annan.
Jag hade långt hår men jag vart så less med allt tover som var på mitt hår så jag tog trimmern från min sambo och rakade de mesta och sen blonderade jag håret och efter det färgade jag det till rosa och visst det var snyggt och sånt men det är många som tittar, men jag resonera att dom inte vågar vara sig sjäv eller vågar att vara annorlunda som jag inser så därför ska man våga vara annsolunda :)
 
Men jag har haft en bra jul för jag och min sambo tog en snabb tänkande resa ner till min mor i Örebro så det var 60 mil ca dit för hon skulle ändå vara ensam och jag vill inte att någon ska va ensam över jul så ville vara med henne och hon skrattade rätt mycket på mitt hår men hon vande sig rätt snabbt, det fanns även några som inte vart så vidare överasskad över det jag har gjort för det ha hänt fötuf.
 
Så jag säger det igen VÅGA VARA ANNORLUNDA! Ingen är som du och du är som ingen annan än dig själv så ha din egen stil och om någon kritisera dig för det så är dom väldigt feg för att visa sig själva och svartsjuk för att dom inte våfar vara sig själv :)
Till top