Miicha

Mitt liv som jag.

Bored.!

Allmänt Permalink0
Igår fick jag reda på att jag ska jobba 50% nu en hel månad så känns rätt bra men jag tror ändå att dom inte riktigt förstår det på jobbet hur allvarligt det är och speciellt att det gör ont utan dom tror tvärtom, men till en viss del så har dom rätt men just att jag inte kan göra saker som det är menat att jag ska göra som jag inte kan just nu då jag inte får överanstränga axeln så som dom vill att jag ska göra.
Men jag ska hitta glädjen att jobba igen och komma framför allt i tid varje dag även om det är tufft så ska jag bevisa att jag kan och kan göra det jag kan :)
 
Så nu sitter jag hemma och täntke på att man kanske ska äta något lätt eller ta pizzan från igår och så kan jag ju städa lite smått speciellt i köket där jag inte får ha någon sak på sin plats för än Lasse är där och ta ner på golvet eller leker med det och för Jessie får jag inte ha något på köksbordet för hon har nog inte förstått att bordet är halt så hon sladdar, men så är det när man ha små monster till katter men glad att jag har dom verkligen! :)
Till top