Miicha

Mitt liv som jag.

Cats.

Allmänt Permalink0
Fin!!
Jag kan inte mer än säga att jag älskar djur och katter framför allt för dom är ju så kärleksfulla och verkligen förstår en då man inte mår så bra och just idag är det en sån dag.
Såg hur mycket jag fick i lön och min äldsta katt kom och tröstade mig så då kändes allt bra igen.
 
Visst katter är lite egotrippade av sig som många tror men man får en sån kärleksfull livskamrat som alltid finns därför en då man behöver tröst och kärlek som mest, som när man är sjuk eller må väldigt dålgit så är dom där och vill trösta och säga att allt blir bra igen och så ligger dom med en hela dagen.
 
Mina två katter är mitt liv och gör mig aldrig av dom men jag är sugen på en till katt men jag ska inte skaffa mig en till för jag är väldigt nöjd med dom två jag har och så får et vara dom två :)
 
Gruvar mig än idag att jag ska ta bort min äldsta katt men hon är ju bara 7 år så hon har ett bra tag till hos mig och hon är verkligen speciell för hon märker direkt då det är något fel och kommer till mig direkt och gosa och jamar och gör allt för att få min uppmärksamhet och det är väldigt lätt för henne kan man säga :)
Min yngsta är väldigt mattekär och är på mig hela tiden så mycket som det går så om jag kommer hem från jobbet så ligger han i min famn direkt jag sätter mig på soffan och är lycklig då jag kommer hem även om jag bara är ute 5 minuter så är han lycklig att jag kommer hem :)
 
Det är kärlek!
Till top